"Rasa Macam

Nak M@TI Je..."

Sakit di tengah dada, kembung perut, sesak nafas, badan rasa lemah dan tak bermaya bagi sesiapa saja merupakan tanda-tanda Gastrik & GERD yang serius. Ramai yang tak tahu bahaya Gastrik sebenarnya...

“Apa perlu buat jika hadapi masalah Gastrik & GERD?”

Gastrik ni terjadi sebab dinding permukaan dalam perut dah mula terhakis disebabkan asid gastrik yang dihasilkan oleh perut untuk mencernakan makanan. 

So, bila kita tak jaga waktu makan kita dan makan makanan yang tak berzat, maka kita akan kena penyakit gastrik.

Gastrik Kalau Dibiarkan Berlarutan Berlaku & Tak Diatasi dengan Segera Akan Mengundang...


KUMAN dan BAKTERIA JAHAT (H. pylori salah satunya) MENGUASAI perut dan mengakibatkan...

Sakit GERD

Ulser Perut

Kanser Perut

Tapi jangan risau, setiap penyakit pasti ada penawarnya.

Lebih dari 65% orang ada masalah GASTRIK & GERD sama dengan Anda boleh LEGA dengan Cara...

Wajib amalkan tips yang saya nak share ni..

1
Minum air kosong (kumur dan telan) sebelum gosok gigi pada waktu pagi
2
Minum Golac Gastrovenger secawan sebelum sarapan
3
Makan sedikit je tapi kena kerap
4
Kurangkan sikit minum kopi dan teh
5
Minum Golac Gastrovenger secawan sebelum tidur

Kalau amalkan apa saya pesan ni, lambungan asid (refluks) akan kurang terjadi kerana asid lebihan akan di"flush" secara semula jadi.

Anda Mesti Nak Tahu Apa Tu Golac Gastrovenger Kan?

Memperkenalkan...

GOLAC GASTROVENGER


Go-LAC ini minuman kultur (macam yogurt) yang ada 10 Billion CFU bakteria baik dalam segelas susu (Lactobacillus Paracasei) yang sangat penting untuk membantu perlawasan supaya kembali pulihkan keadaan perut seperti dulu.

Kat pasaran, banyak je produk bakteria baik tapi semua produk tu tak gabungkan PREBIOTIK dalam supplement mereka.. Untuk pengetahuan anda, Bakteria baik (PROBIOTIK) perlukan PREBIOTIK sebagai makanan dia untuk "bekerja" dalam perut kita. Dalam Go-LAC, ada Acacia Gum iaitu prebiotic terbaik dunia..

"Tapi bukan ke doktor cakap tak boleh minum susu?"


Ya memang betul kalau ada gastrik dan GERD memang tak boleh minum susu biasa tapi...

Pergi la doktor pakar mana pun..Mereka pasti akan sarankan pengambilan supplement (makanan tambahan) PROBIOTIK DAN PREBIOTIK.

Jadi anda tak perlu risau kerana Go-LAC Gastrovenger merupakan susu kultur yang di dalamnya mempunyai PROBIOTIK DAN PREBIOTIK Terbaik, selamat diamalkan oleh orang yang ada gastrik & GERD

Gabungan PROBIOTIK & PREBIOTIK ni akan buatkan GERD DAN GASTRIK KRONIK Anda akan mula sembuh

Berkurangan hari demi hari dan...

Anda TAKKAN lagi

  • Anxiety (rasa gelisah)
  • Sesak nafas
  • Sakit kepala dan rasa mual
  • Pedih dan rasa keras di ulu hati (refluks)
  • Kembung dan sebu
  • Bunyi angin dalam perut
  • Sakit badan
  • Membuang air besar dengan pedih
  • Lesu

Bayangkan Kehidupan Anda Selepas Ini...

Tidur malam dengan nyenak. Dah boleh makan balik makan makanan kegemaran yang diidamkan selama ini. Kembali bertenaga dan bersemangat. Buat kerja dan aktiviti harian rasa tenang. Buang air pun lawas. Rasa sangat lega.

Mesti best kan?

Terbukti ramai pelanggan dah mula sembuh dan kongsikan kepuasan hati mereka dengan kami.

Bukan saya je yang cakap...


Lihat apa kata mereka

Disclaimer: Kesan atau hasil dari penggunaan mungkin berbeza ke atas setiap individu.

Disclaimer: Kesan atau hasil dari penggunaan mungkin berbeza ke atas setiap individu.

Disclaimer: Kesan atau hasil dari penggunaan mungkin berbeza ke atas setiap individu.

Disclaimer: Kesan atau hasil dari penggunaan mungkin berbeza ke atas setiap individu.

Disclaimer: Kesan atau hasil dari penggunaan mungkin berbeza ke atas setiap individu.

Disclaimer: Kesan atau hasil dari penggunaan mungkin berbeza ke atas setiap individu.

Disclaimer: Kesan atau hasil dari penggunaan mungkin berbeza ke atas setiap individu.

Disclaimer: Kesan atau hasil dari penggunaan mungkin berbeza ke atas setiap individu.

Anda tidak perlu risau samada ada KKM atau tidak kerana


Golac Gastrovenger adalah sejenis minuman tambahan.
Kilang Golac Gastrovenger didaftarkan melalui pengkelasan makanan dibawah Akta Makanan 1983
Kilang Golac Gastrovenger mempunyai Sijil

  • HALAL dari JAKIM
  • MESTI dari KKM

Berita baik untuk anda!

Produk kualiti macam "Go-LAC Gastrovenger" seperti ini memang mahal.

Tapi sangat berbaloi sebab dah PROBIOTIK DAN PREBIOTIK sekali..tak perlu beli asing-asing..

Harga Go-LAC Gastrovenger SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH / SARAWAK:

1 Balang + FREE Postage =

RM140


Tapi jangan risau hari ni ada harga ISTIMEWA

TAWARAN HARGA PAKEJ ISTIMEWA

Ada satu TAWARAN paling menarik Hari ini untuk anda

08/12/2022

pAKEJ 3 BALANG

RM240


  • 3 Balang Golac Gastrovenger
  • Jimat berganda RM180
  • Free COD & Postage
  • Money Back Guarantee

pAKEJ 2 BALANG

RM180


  • 2 Balang Golac Gastrovenger
  • Jimat RM100
  • Free COD & Postage
  • Money Back Guarantee

pAKEJ 1 balang

RM100


  • 1 Balang Golac Gastrovenger
  • Jimat RM40
  • Free COD & Postage

Order Je Dulu Sekarang, Barang Sampai Baru Bayar Pada Posmen Ninja Van

Takut tak dapat barang bila buat tempahan? Takpe jangan risau. Anda order je sekarang dalam website ni, dan bayar pada posmen bila barang anda sampai nanti.

  • COD hanya untuk Semenanjung Malaysia sahaja.
  • Barang akan sampai dalam 1-5 hari bekerja bergantung pada lokasi penerima
  • Sila sediakan wang tunai yang mencukupi untuk dibayar pada posmen Ninja Van ketika barang sampai.
  • Posmen akan menghubungi anda sebelum membuat penghantaran.
  • Tiada caj Tambahan dikenakan!

*Tertakluk kepada kawasan liputan pihak kurier Ninja Van.

JAMINAN "100% PRODUK BERKUALITI"

Dengan setiap pembelian, anda akan mendapat supplement yang dikilangkan dan dibungkus di Malaysia dan menjalani prosedur kawalan kualiti yang ketat bagi menjamin keselamatan pengguna. Kami komited dalam menyediakan produk berkualiti tinggi supaya anda mendapat manfaat dan kesan terbaik daripada GOLAC GASTROVENGER.

Jika Anda Ragu-Ragu Untuk Membuat Pembelian Mungkin FAQ NI Boleh Membantu

Anda boleh dapatkan maklumat lanjut melalui soalan lazim di bawah untuk membantu anda membuat keputusan

Ada kesan sampingan tak menggunakan produk ni ?

Tiada kesan sampingan. Namun anda akan rasa nak sendawa selepas minum.

Berapa lama tempoh masa penghantaran?

Bergantung pada hari bekerja. Biasanya dalam 1- 3 hari(Semenanjung) dan 3-5 hari (Sabah dan Sarawak)

Produk ini ada kelulusan KKM ke ?

Ya lulus, Gastrovenger ni sejenis minuman kesihatan sama macam Nestle Omega dan Anlene Gold. Kami didaftar melalui pengkelasan makanan dibawah Akta Makanan 1983. Kami mempunyai Sijil Pengesahan Mesti, Sihat dan Halal dari KKM

Produk ini halal ke ?

Ya. Kami mendapat pengesahan HALAL dari JAKIM

Produk ini buatan mana?

Produk ini adalah keluaran bumiputera tempatan. Dikilangkan oleh Kilang bertaraf Good Manufacturing Proses serta Halal di Malaysia.

Betul ke berkesan ?

Insya Allah berkesan. Setakat ni dah ramai testimoni kami yang berjaya kurangkan masalah kesihatan yang dihadapi.

Kalau ada makan ubat/supplement lain boleh ambil gastrovenger ke?

Boleh. Jarakkan 30 minit sebelum atau selepas pengambilan ubat/supplement.

Bancuh dengan air suam atau sejuk?

Bancuh dengan air suhu biasa atau sejuk sahaja disebabkan gastrovenger mengandungi prebiotik dan probiotik(sejenis bakteria baik) yang hanya akan mati dengan air bersuhu tinggi

Satu balang tahan berapa hari?

Satu botol boleh minum 20 kali. Disarankan dua kali, Sekali sebelum sarapan dan sekali sebelum tidur. Jadi 10 hari tahan untuk 1 botol.

Ada pantang makanan/minuman bila minum golac?

Tiada pantang larangnya. Tapi masih kena kurangkan makanan pedas, masam dan bergas.

Golac Gastrovenger ni susu ke?

Ya. Gastrovenger ialah sejenis susu kultur hidup yang digabungkan dengan formulasi probiotik dan prebiotic dari pakar.

*PENAFIAN: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara betul berdasarkan banyak testimoni yang diperolehi. Kita berikhtiar, tuhan yang menyembuhkan.

© Copyright Golac Commerce (M) Sdn Bhd. All rights reserved

1363326-P

Anda perlukan bantuan
Telefon : +604-4412710 | +6018-2944525
(9:00am – 6:00pm | Isnin – Jumaat)