β€œAWAS! Jika Anda Kerap SAKIT DADA, KEMBUNG PERUT & PENING”

Rasa sakit dada, kembung perut, badan rasa lesu & lemah serta selalu pening kepala macam nak pitam bagi sesiapa saja merupakan tanda-tanda Gastrik. Ramai yang tak tahu bahaya Gastrik sebenarnya...

β€œApa perlu buat jika hadapi masalah Gastrik?”

Gastrik ni terjadi sebab dinding permukaan dalam perut dah mula terhakis disebabkan asid gastrik yang dihasilkan oleh perut untuk mencernakan makanan. 

So, bila kita tak jaga waktu makan kita dan makan makanan yang tak berzat, maka kita akan kena penyakit gastrik.

Kalau dibiarkan, BAKTERIA JAHAT akan MENGUASAI perut dan mengakibatkan jadi Ulser, Gastroesophageal reflux disease (GERD) iaitu penyakit kronik pada sistem pencernaan dan juga kanser perut.

Lebih dari 65% orang ada masalah GASTRIK & GERD sama dengan Anda boleh LEGA dengan Cara...

Wajib amalkan tips yang saya nak share ni..

1
Minum air kosong (kumur dan telan) sebelum gosok gigi pada waktu pagi
2
Minum Golac Gastrovenger secawan sebelum sarapan
3
Makan sedikit je tapi kena kerap
4
Kurangkan sikit minum kopi dan teh
5
Minum Golac Gastrovenger secawan sebelum tidur

Ramai pelanggan dah mula sembuh dan kongsikan kepuasan hati mereka dengan kami
macam diatas ni..


Kalau amalkan apa saya pesan ni, lambungan asid (refluks) akan kurang terjadi kerana asid lebihan akan di"flush" secara semula jadi. Macam mana?

Amalkan PROBIOTIK DAN PREBIOTIK yang ada pada Golac Gastrovenger

Pergi la doktor pakar mana pun..Mereka pasti akan sarankan pengambilan supplement (makanan tambahan) PROBIOTIK DAN PREBIOTIK)

mesti nak tahu apa tu GOLAC GASTROVENGER kan?


Go-LAC ini minuman kultur (macam yogurt) yang ada 10 Billion CFU bakteria baik dalam segelas susu (Lactobacillus Paracasei) yang sangat penting untuk membantu perlawasan supaya kembali pulihkan keadaan perut seperti dulu.

Kat pasaran, banyak je produk bakteria baik tapi semua produk tu tak gabungkan PREBIOTIK dalam supplement mereka.. Untuk pengetahuan anda, Bakteria baik (PROBIOTIK) perlukan PREBIOTIK sebagai makanan dia untuk "bekerja" dalam perut kita. Dalam Go-LAC, ada Acacia Gum iaitu prebiotic terbaik dunia..

Nak tahu kandungan lengkap Go-LAC?


1

Mengandungi 200 BILLION PROBIOTIK JENIS LACTOBACILLUS PARACASEI yang dicampur dengan susu penuh krim untuk menjadikan minuman kultur

2

ACACIA GUM (PREBIOTIK)

3

BUAH TIN (kaya dengan Vitamin A ,B12 dan Folik)

4

MADU (khasiatnya telah disebut dalam surah An Nahl 60) adalah Anti refluks dan pengubat perut terbaik

5

KURMA (kaya dengan tenaga dan SERAT)

6

DELIMA (KAYA DENGAN VITAMIN C)

7

Habbatusauda @ black seed - Antioksida

Gabungan PROBIOTIK & PREBIOTIK ni akan buatkan GERD DAN GASTRIK KRONIK Anda akan mula sembuh

Berkurangan hari demi hari dan perut

TAKKAN lagi

  • Anxiety (rasa gelisah)
  • Sesak nafas
  • Sakit kepala dan rasa mual
  • Pedih dan rasa keras di ulu hati (refluks)
  • Kembung dan sebu
  • Bunyi angin dalam perut
  • Sakit badan
  • Membuang air besar dengan pedih
  • Lesu

Anda tidak perlu risau samada ada KKM atau tidak kerana


Golac Gastrovenger adalah sejenis minuman tambahan.

Kilang Golac Gastrovenger didaftarkan melalui pengkelasan makanan dibawah Akta Makanan 1983

Kilang Golac Gastrovenger mempunyai Sijil

  • HALAL dari JAKIM
  • MESTI dari KKM

Bagaimana Probiotic & Prebiotic Berfungsi

Mampak kan gambar kat atas?
Macam tu la yang akan jadi kat perut anda dan akan sihat balik macam dulu kala πŸ™‚

Ramai dah bagi feedback selepas amalkan Go-LAC Ni


Lihat apa kata mereka

"Bukan 3, dah masuk 4 botol. Boleh dikatakan 90% dah ok. Memang terbaik GOLAC. Doc pun bagi sokongan."

Disclaimer: Kesan atau hasil dari penggunaan mungkin berbeza ke atas setiap individu.

"Dah habis 4 balang. Alhamdulillah buat masa ni sakit hampir sembuh. Lama dah tak datang sakitnya tu."

Disclaimer: Kesan atau hasil dari penggunaan mungkin berbeza ke atas setiap individu.

"Saya semakin pulih. Banyak dah lega dan pulih. Kalau dulu teruk sangat, pedih ulu hati bagai, lapar pedih perut."

Disclaimer: Kesan atau hasil dari penggunaan mungkin berbeza ke atas setiap individu.

"Alhamdulillah sejak mengamalkan GOLAC ni gastrik & GERD beransur pulih. Sebelum ni rasa macam nak mati je. Perut pun tak selesa. Buat kerja serba tak kena."

Disclaimer: Kesan atau hasil dari penggunaan mungkin berbeza ke atas setiap individu.

"Saya dah cuba hilang rasa pahit mulut, kembung pun hilang, begitu juga sesak nafas pun hilang. Kebas Kaki tangan saya alami begitu lama pun hilang."

Disclaimer: Kesan atau hasil dari penggunaan mungkin berbeza ke atas setiap individu.

"Rasa takut nak makan sebab akan rasa macam makanan sangkut di tekak dan jadi sesak nafas. Alhamdulillah dengan izin Allah dah semakin kurang rasa tu [lepas amalkan GOLAC]."

Disclaimer: Kesan atau hasil dari penggunaan mungkin berbeza ke atas setiap individu.

"[GOLAC membantu] membetulkan semula sistem dalam usus kita. Barulah buang air besar lancar hari2, kentut sendawa memang lawas. Rasa kat tekak pun berkurang."

Disclaimer: Kesan atau hasil dari penggunaan mungkin berbeza ke atas setiap individu.

"Saya dah lama suffer GERD 5 tahun sampai masuk hospital. Alhamdulullah semua ok. Saya tak rasa nafas pendek, chest burn. Supplement GOLAC ni memang sesuai dgn saya."

Disclaimer: Kesan atau hasil dari penggunaan mungkin berbeza ke atas setiap individu.

Berita baik untuk anda!

Produk kualiti macam "Go-LAC Gastrovenger" seperti ini memang mahal.

Tapi sangat berbaloi sebab dah PROBIOTIK DAN PREBIOTIK sekali..tak perlu beli asing-asing..πŸ™‚

Harga Go-LAC Gastrovenger SEMENANJUNG MALAYSIA / SABAH / SARAWAK:

1 Balang + FREE Postage =

RM140


Tapi jangan risau hari ni ada harga ISTIMEWA 😍😍

TAWARAN HARGA PAKEJ ISTIMEWA ++ FREE GIFT

Ada satu TAWARAN paling menarik Hari ini untuk anda

06/02/2023

pAKEJ 3 BALANG

RM240


  • 3 Balang Golac Gastrovenger
  • Jimat berganda RM180
  • Free Gift 2x Serbuk Minuman Coco
  • Free Gift 2x serbuk minuman Susu Kambing
  • Free COD & Postage

pAKEJ 2 BALANG

RM180


  • 2 Balang Golac Gastrovenger
  • Jimat RM100
  • Free Gift Serbuk Minuman Coco
  • Free Gift serbuk minuman Susu Kambing
  • Free COD & Postage

pAKEJ 1 balang

RM100


  • 1 Balang Golac Gastrovenger
  • Jimat RM40
  • Free Gift Serbuk Minuman Coco
  • Free COD & Postage

Order Je Dulu Sekarang, Barang Sampai Baru Bayar Pada Posmen Ninja Van

Takut tak dapat barang bila buat tempahan? Takpe jangan risau. Anda order je sekarang dalam website ni, dan bayar pada posmen bila barang anda sampai nanti.

  • COD hanya untuk Semenanjung Malaysia sahaja.
  • Barang akan sampai dalam 1-5 hari bekerja bergantung pada lokasi penerima
  • Sila sediakan wang tunai yang mencukupi untuk dibayar pada posmen Ninja Van ketika barang sampai.
  • Posmen akan menghubungi anda sebelum membuat penghantaran.
  • Tiada caj Tambahan dikenakan!

*Tertakluk kepada kawasan liputan pihak kurier Ninja Van.

JAMINAN "100% PRODUK BERKUALITI"

Dengan setiap pembelian, anda akan mendapat supplement yang dikilangkan dan dibungkus di Malaysia dan menjalani prosedur kawalan kualiti yang ketat bagi menjamin keselamatan pengguna. Kami komited dalam menyediakan produk berkualiti tinggi supaya anda mendapat manfaat dan kesan terbaik daripada GOLAC GASTROVENGER.

Jika Anda Ragu-Ragu Untuk Membuat Pembelian Mungkin FAQ NI Boleh Membantu

Anda boleh dapatkan maklumat lanjut melalui soalan lazim di bawah untuk membantu anda membuat keputusan

Ada kesan sampingan tak menggunakan produk ni ?

Tiada kesan sampingan. Namun anda akan rasa nak sendawa selepas minum.

Boleh COD ke ?

Ya boleh. Kami boleh COD di seluruh semenanjung Malaysia. Kami menggunakan Ninja Van untuk khidmat COD dan kami tanggung COD 100% (COD 100% PERCUMA)

Berapa lama tempoh masa penghantaran?

Bergantung pada hari bekerja. Biasanya dalam 1- 3 hari(Semenanjung) dan 3-5 hari (Sabah dan Sarawak)

Produk ini ada kelulusan KKM ke ?

Ya ada: GOLAC dikelaskan sebagai suppliment di bawah klasifikasi makanan tambahan tanpa bahan kimia & steroid.

Produk ini halal ke ?

Ya. Kami mendapat pengesahan HALAL dari JAKIM

Produk ini buatan mana?

Produk ini adalah keluaran bumiputera tempatan. Dikilangkan oleh Kilang bertaraf Good Manufacturing Proses serta Halal di Malaysia.

Betul ke berkesan ?

Insya Allah berkesan. Setakat ni dah ramai testimoni kami yang berjaya kurangkan masalah kesihatan yang dihadapi.

*PENAFIAN: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara betul berdasarkan banyak testimoni yang diperolehi. Kita berikhtiar, tuhan yang menyembuhkan.

Β© Copyright Golac Commerce (M) Sdn Bhd. All rights reserved

1363326-P

Anda perlukan bantuan
Telefon : +604-4412710 | +6018-2944525
(9:00am – 6:00pm | Isnin – Jumaat)