PROBIOTIK , AL MANNA DAN 3 JENIS HALIA INI MAMPU SELAMATKAN USUS ANDA

Tiada siapa akan larang dan halang kita dari makan apa saja samaada ia baik atau buruk.. Hanya sikap beringat kita boleh jadi tembok pemisah antara kita dan penyakit..


Salah la kalau kita nak ikut semua benda tular orang makan tu kita pun nak makan.. Cabaran tahan pedas dan sebagainya macam - macam kita berupaya sumbat dalam perut tanpa mengira usia..

INGAT.. PERUT TU TEMPAT LAHIRNYA PENYAKIT.

"Tidak ada tempat yang diisi oleh anak keturunan Adam yang lebih buruk dari perutnya." 

Perut yang terus menerus di asak sepanjang masa dengan waktu pemakanan tidak teratur boleh mengundang GASTRIK & GERD.


Ini nasihat ikhlas..

Kalau kita terus biarkan tabiat makan macam ni kita pun akan dapat masalah macam ni

Loya dan Mual

Rasa Sebu

Kembung Perut dan Berangin

Pedih perut bahagian Abdomen

Rasa sesak nafas dan gelisah

Ulcer Perut Boleh Menyebabkan Kanser Usus

Semua ni tak lain tak bukan bakal menjerumus anda kepada penyakit lebih merbahaya

SELALU KAN ANDA RASA PERUT MERAGAM ANGIN BANYAK LEPAS MAKAN SILAP DAN TAK TERATUR?


Untuk pengetahuan anda makanan pedas, berasid, berlemak dan ber-gas boleh bagi kesan buruk pada badan dan organ dalaman anda..


Tapi hal ni memang susah warga Malaysia modern nak ikut dan disiplin sebab dah jadi seperti budaya kita makan main lenjan..


Keadaan ni dengan mudah boleh menjerumus seseorang itu menghidapi GASTRIK & GERD!


Apa itu GASTRIK & GERD ? 



GERD merupakan penyakit saluran pencernaan akibat asid yang naik ke esofagus (saluran mulut ke perut).


Penyakit GERD lebih kurang gastrik tetapi lebih teruk lagi sehingga menyebabkan pedih ulu hati yang keterlaluan bagai disiat-siat sehingga dada menjadi sempit, pedih dan melukakan saluran pernafasan .



ANDA KENA TENGOK DULU APA KATA PAKAR!

 

Jika dibiarkan GERD yang kronik tidak dirawat, ia akan mengakibatkan komplikasi yang serius. Inflamasi di esofagus dari perut yang mengalami refluks asid perut akan merosakkan lapisan tisu dan menyebabkan pendarahan atau ulser (esofagitis)”

Dr Abdul Hamid Mat Sain

GERD berbeza dengan Gastrik tapi ianya masih ada hubung kait.. Kita mampu untuk menghidapi kedua-duanya serentak ..  

Gastrik atau lebih tepat GASTRITIS ialah satu keadaan dimana berlakunya keradangan pada lapisan (mlukosa) dalam perut.. 


Orang yang ada gastrik selalunya akan mengadu sakit seperti senak pada bahagian atas perut diikuti rasa sesak nafas. 


Ketahuilah sakit senak ini memang mampu memberi kesan yang sangat buruk pada penghidapnya jika dibiarkan terus menerus tanpa rawatan..


Jadi bagaimana kita boleh menjaga dan merawat keadaan ini?


INI SARANAN PAKAR

1)Amalkan makan sedikit tapi kerap

2)Kurangkan makanan dan minuman tinggi kafein,bergas dan pedas

3)Perbanyakkan pengambilan makanan tinggi Probiotik + 4)Prebiotik dan mempunyai bahan aktif yang baik untuk perut



APA ITU PROBIOTIK DAN PREBIOTIK?

Probiotik adalah sejenis bakteria baik yang dapat meningkatkan kesihatan keseluruhan pengamalnya dengan menguatkan sistem pencernaan dan immunisasi perut..

Prebiotik menjadi makanan pada bakteria baik probiotik untuk meningkatkan keberkesanan Probiotik aktif dalam peru
t



 

JADI MACAM MANA CARA NYA NAK DAPATKAN KEDUA-DUA PROBIOTIK DAN PREBIOTIK NI?

Jimat masa anda ,tak payah susah-susah lagi dah nak cari sebab semua khasiat tu boleh didapati secukupnya ;


INI FORMULASI BERYNA!

Saintis MARDI di Malaysia telah lama mengkaji khasiat halia hitam dan menemui BAHAN AKTIF YANG TERDAPAT PADANYA ANTARA YANG TERTINGGI PERNAH DITEMUI

Halia hitam mengandungi bahan aktif polymethoxy flavonoids seperti

3,5,7 Trimethoxyflavone
3,5,7,4’ Tetramethoxyflavone
5,7 Dimethoxyflavone
3,5,7,3’,4’ Pentamethoxyflavone
5,7,4’ Trimethoxyflavonehere


Beberapa institusi kesihatan di Thailand telah mengesahkan penggunaan halia hitam ini amat berkesan untuk merawat masalah GASTRIK

BAHAN - BAHAN YANG TERBUKTI DAPAT MENINGKATKAN KUALITI KESIHATAN


Ya...Halia mmg ramuan terbaik untuk buang angin dan ia adalah anti radang dan anti oksida yg terbaik ..


Tapi Halia yang kita rebus dengan air panas tu tak boleh tau sebab ZAT SEMUA AKAN MATI sebab KITA REBUS dengan takat 100 darjah celsius.


Dan bukan semua orang tahan minum halia ni..


JANGAN RISAU! Sekarang dah ada BERYNA... Rasa Blueberry dan Halia memang sedap tau.. Yang tak boleh tahan halia pun mampu untuk minumnya dan dapat semua manfaat yang diperlukan..


☑️ Anti-radang yang sangat kuat

☑️ Menguatkan sistem penghadaman

☑️ Mencegah penghasilan asid hidroklorik

☑️ Mengeluarkan angin dari badan dengan sangat berkesan

☑️ Melawaskan sistem pembuangan

☑️ Mencegah radang sendi


EKSTRAK HALIA YANG DIPROSES SECARA KLINIKAL supaya TAK HILANG ZATnya!

Diperkaya dengan PROBIOTIK DAN PREBIOTIK penting untuk perlawasan.

DAN YANG PALING BEST

BERPERISA BLUEBERRY YANG SANGAT SEDAP.

BEST KAN KITA SIHAT DENGAN CARA SEDAP?

Memperkenalkan Beryna Berasaskan Black Ginger Khusus Untuk Mengurangkan Masalah Angin, Sembelit & Gastrik

Beryna dikelaskan sebagai supplement di bawah klasifikasi makanan tambahan tanpa bahan kimia & steroid

38,758

Pengguna sejak pelancaran

Amalkan 1 Kali Sehari Sahaja

Anda hanya perlu amalkan 1 kali sehari. Ambil 2 sudu beryna dan tuangkan ke dalam 120ML air suam dan kacau hingga sebati. Ambil ketika pagi selepas sarapan atau waktu malam selepas makan untuk mendapatkan kesan yang Terbaik.

Seriously lega once minum Beryna ni..


Ribuan Feedback Positif yang diberikan oleh pengguna yang telah mencuba.

Bukan saya je yg cakap...


Ramai dah bagi feedback selepas amalkan Beryna

Lihat apa kata mereka

Kenapa Ramai pilih Beryna ?


Sejak dari tahun 2019 sampai sekarang ni Beryna dah bantu ramai yang ada masalah angin @ kembung perut , gastrik dan ada tanda - tanda GERD

  • 2-3 kali minum dah terasa kesan kelegaan 
  • Mudah dibancuh dan rasa yang sedap macam jus blueberry
  • Menggunakan bahan semulajadi yang berkualiti dan selamat tanpa kesan sampingan
  • Produk Bumiputra dari 100% dari Malaysia
  • Harga sangat BERBALOI dengan kesan yang positif

KHABAR BAIK UNTUK ANDA!

Jika anda order sekarang, Anda Bakal Terima 4 Bonus

Bonus-bonus ini diberikan hanya apabila anda order di laman ini sahaja.


Bonus 1 - Penghantaran Percuma (Bernilai RM10.00)

Biasanya kami akan caj penghantaran RM10, tapi pada saat ini kami ingin meringankan beban anda dengan mengurangkan kos belanja anda

Bonus 2 - Diskaun 50% Dengan Setiap Pembelian

Bonus pertama akan bantu anda jimat dengan penghantaran percuma.


Bonus kedua pula akan bantu anda lebih berjimat lagi dengan harga Beryna yang bakal buat anda terkejut bila ketahuinya.

Bonus 3 - Harga kilang 

Bonus ketiga pula akan bantu anda lebih jimat di musim wabak Covid-19 ini.


Diskaun sehingga RM300+, dengan harga kilang ini..anda boleh buat part time berniaga kepada kenalan anda yang alami masalah penyakit yang sama

Bonus SPECIAL - Satu & Dua balang Beryna Percuma (Bernilai RM120 -RM240)

Bonus 1,2 & 3 pun dah buat anda terujakan? Ini lebih mengiurkan.

Ini adalah BONUS SPECIAL untuk anda, bukan semua orang boleh dapat bonus ni...

Risau terlepas PROMOSI ni?

Order jer dulu SEKARANG nanti barang sampai baru bayar kat Posmen NINJAVAN

Takut tak dapat barang bila buat tempahan? Takpe jangan risau. Anda order je sekarang dalam website ni, dan bayar pada posmen bila barang anda sampai nanti.

  • Barang akan sampai dalam 2-4 hari
  • Sila sediakan wang tunai yang cukup untuk bayar pada posmen bila barang sampai
  • Posmen akan call anda terlebih dahulu sebelum call
  • Kos postage bernilai RM10 HQ akan tanggung untuk anda
00
Days
.
 
23
Hours
.
 
59
Minutes
.
 
59
Seconds

You missed out!

TEMPOH PROMO BONANZA NI LIMITED TAU!

SIAP BAGI + FREEGIFT

SACHET MINUMAN BERKHASIAT EMRAN AKAN DIBERIKAN PERCUMA DENGAN SETIAP ORDER DARI PAKEJ PROMO INI

Promosi sah di laman ini untuk tempoh yang TERHAD SAHAJA! Lepas habis ni harga akan kembali macam biasa..


JOM PILIH PAKEJ ANDA SEKARANG DAN MULA LANGKAH PERTAMA UNTUK KEMBALI SIHAT

PAKEJ 1 BALANG

RM

60

  • 1 balang Beryna 
  • Penghantaran Percuma

Boleh bayar masa barang sampai

PAKEJ BONANZA

RM

110

  • 2 balang Beryna
  • PERCUMA! Sabun Arometrapi Beryna
  • Penghantaran Percuma

Boleh bayar masa barang sampai

PAKEJ MEGA

RM

150

  • 3 balang Beryna
  • PERCUMA! Sabun Aromaterapi
  • PERCUMA! Tumbler
  • PERCUMA! Emran D'coco
  • Penghantaran Percuma

Boleh bayar masa barang sampai

Jangan risau, 100% POSTAGE KAMI TANGGUNG

Insyallah berbaloi dengan kesan penggunaannya. Cubalah dulu. Beli sekarang dan nikmati semua DISKAUN dengan pakej PROMOSI KALI NI!!


ORDER SEKARANG SEBELUM TERLAMBAT! STOK ADALAH TERHAD!