Aku dah putus harapan..

  • Bangun dari kerusi pun susah!
  • Nak solat pun terpaksa duduk ..nak sujud ruku’ pun tak mampu!
  • Nak menapak untuk jalan pun dah tak macam dulu!
  • Tidur pun tak puas... Selalu sangat sakit badan!

Perasaan ni memang ada dalam minda Anda sekarang?

Anda dah makan ubat tahan sakit?

Anda dah makan ubat saraf?

Dah berubat kampung?

Dah pergi fisio?

Semua barang yang orang rekemen , semua anda dah cuba?

Masih tiada perubahan?

Nak tahu PUNCA SEBENAR anda Dah hilang RIANG HIDUP anda?

Sebenarnya, bila usia dah meningkat banyak nutrien dalam badan akan mula kurang termasuklah PROTEIN.


Protein merupakan zat paling penting untuk repair otot kita.. kalau kurang protein dalam badan, memang kita akan mula rasa sengal-sengal badan dan ada juga yang tak boleh jalan! Allahu....


Jadi, sebab itu saya syorkan PROTAMIN.

MEMPERKENALKAN PROTAMIN

PROTAMIN adalah produk malt yang kaya dengan protein yang MENCUKUPI untuk baik pulih otot kita yang sakit..

Bukan itu saja, PROTAMIN dikayakan dengan BOVINE COLLAGEN yang terbukti secara SAINTIFIK , mampu merawat masalah Saraf seperti kebas-kebas dan rasa menyucuk kat tapak tangan dan kaki..

  • Rupanya PROTAMIN ni ada kesan TRIPLE ACTION tau
  • Sebab PROTAMIN ada Ginkgo Biloba yang sangat femes kat jepun dan china untuk melancarkan peredaran darah seluruh badan
  • Sebab tu warga Emas Jepun dan China masih kuat bersenam, aktif dan tak nyanyuk!

Memang triple action la.. Mak ayah aku minum 3 kali je dah nampak kesan.. Dah mula hilang lenguh-lenguh pinggang, dah mula boleh angkat tangan dan yang paling best mereka dah mula SENYUM 😊

3 Bahan Utama Dalam PROTAMIN

WHEY PROTEIN


Protein adalah nutrien yang paling penting dalam usaha menyembuh dan menggantikan sel otot baru yang lebih kuat dan whey protein adalah yang terbaik

BOVINE COLLAGEN


Walaupun kita mampu mendapatkan sumber kolagen dari pemakanan harian, tapi pelbagai faktor boleh menyumbang pada kemerosotan penghasilan kolagen berkadar dengan masa dan umur

GINKGO BILOBA


Ginkgo Biloba adalah antara salah satu spesis pokok yang tertua di dunia. Ekstrak daun Gingko Biloba sering digunakan bagi tujuan meningkatkan peredaran darah dan meningkatkan daya ingatan


Hasil gabungan formulasi ni, PROTAMIN dapat mengembalikan nikmat kesihatan tubuh badan agar kekal sihat dan kuat setiap hari TANPA PERLU RISAU aktiviti terganggu lagi.

Betul Ke PROTAMIN Membantu?

Terbukti ramai yang dah menikmati kesihatan tubuh badan yang lebih sihat walaupun meningkat usia

"Dulu nak angkat tangan pun lurus pun susah, sekarang selamba boleh bawak motor dan angkat benda berat."

Kesan ketara lepas “Servis” otot yang lama "berkarat" dengan PROTAMIN. Dijamin puas hati seorang anak yang baik bila lihat AYAH dah kembali aktif dan ceria.

Rasa PROTAMIN ni pun sedap ala-ala oat dan horlick, memang boleh diminum semua lapisan dengan selesa.

Order Je Dulu Sekarang, Barang Sampai Baru Bayar Pada Posmen Ninja Van

  • COD hanya untuk Semenanjung Malaysia sahaja.
  • Barang akan sampai dalam 1-5 hari bekerja bergantung pada lokasi penerima
  • Sila sediakan wang tunai yang mencukupi untuk dibayar pada posmen Ninja Van ketika barang sampai.
  • Posmen akan menghubungi anda sebelum membuat penghantaran.
  • Tiada caj Tambahan dikenakan!

Pakej & Harga PROTAMIN

Kalau nak dapatkan semua bahan-bahan di atas kat dalam pasaran memang mahal. Mesti lebih dari RM200.

Tapi PROTAMIN yang lengkap dengan semua Zat penting jauh lebih BERBALOI harganya.


Pakej 2 UNIT

RM

180

  • 2 Balang PROTAMIN
  • PERCUMA 1 KneeGuard
  • PERCUMA 1x Emran Susu Kambing
  • PERCUMA Penghantaran
Pakej 1 UNIT

RM

100

  • SATU balang PROTAMIN
  • PERCUMA 1 KneeGuard
  • PERCUMA Penghantaran

100%


HIQH QUALITY PRODUCT

100% Jaminan Produk Berkualiti


Dengan setiap pembelian, anda akan mendapat supplement yang dikilangkan dan dibungkus di Malaysia dan menjalani prosedur kawalan kualiti yang ketat bagi menjamin keselamatan pengguna. Kami komited dalam menyediakan produk berkualiti tinggi supaya anda mendapat manfaat dan kesan terbaik daripada PROTAMIN.


FAQ

Ini soalan-soalan lazim tentang PROTAMIN

Ada kesan sampingan tak menggunakan produk ni ?

Berapa lama tempoh masa penghantaran?

Betul ke berkesan?

© Copyright Golac Commerce (M) Sdn Bhd. All rights reserved

1363326-P

Anda perlukan bantuan
Telefon : +604-4412710 | +6018-2944525
(9:00am – 6:00pm | Isnin – Jumaat)

© Kembali Cergas Bersama PROTAMIN